Covid nieuws - Wandelclub Tornado vzw

Wandelclub Tornado vzw 4027

Covid nieuws

COVID-maatregelen geldig vanaf 27.06.2021
Ons baserend op het laatste Overleg Comité blijven de meeste maatregelen voor sport zoals aangekondigd op 22 maart gelijk. We volgen nieuwe informatie vanuit het federale niveau (federaal MB, federale FAQ) op de voet en zorgen voor een eventuele update van deze basisregels van zodra deze info beschikbaar is.
Vanaf 27 juni gelden volgende maatregelen voor de leden, wandelclubs en wandelgroepen aangesloten bij Wandelsport Vlaanderen vzw
♦ Een volledig overzicht van officiële wandelorganisaties vind je op www.walkinginbelgium.be Per dag en per organisatie staat duidelijk aangegeven of de organisatie doorgaat, gewijzigd werd of geannuleerd.  Inschrijven voor deze officiële wandelorganisaties kan de dag zelf op de locatie van uw voorkeur.
Wandelen in groep en recreatieve wandelactiviteiten in niet-georganiseerd verband kunnen opnieuw onder normale omstandigheden. Er gelden geen limieten meer qua aantal deelnemers.
Tijdelijke COVID-parcoursen blijven TOEGESTAAN. Hier is iedere vorm van catering, sampling onderweg en afstempeling van wandelboekjes VERBODEN.
In het belang van iedereen rekenen we op jullie medewerking om deze maatregelen STRIKT na te leven. Hou er de moed in ... en blijf vooral WANDELEN. Trek er ALLEEN op uit en geniet van de ontluikende lente landschappen.
Is uw lidmaatschap 2021 al vernieuwd of ben je nog geen lid van een wandelclub?  Bekijk alle voordelen en geniet van onze wandelverzekering in zowel binnen- als buitenland.  Speciale actie: wie vanaf 27 juni 2021 nieuw lid wordt, is lid tot eind 2022

Wespelaarsebaan 35
3190 Boortmeerbeek